Hos Tech-Huset sætter vi en stor ære i at matche virksomheder med de rette konsulenter. Vi tror på, at succesfulde projekter starter med det rigtige samarbejde, hvor faglighed, kemi og kultur går hånd i hånd.

Hos Tech-Huset er vi med hele vejen . Fra den første dialog til samarbejdet er godt i gang.
Vores mål er at skabe det perfekte match mellem virksomhed og konsulent, så både opgaven, kulturen og forventningerne går op i en højere enhed.
Vi tager ansvar for hele processen. Alt fra behovsafdækning og kandidatsøgning til opstart, opfølgning og evaluering.
Det betyder, at du som kunde får en tryg, effektiv og professionel oplevelse, hvor vi sikrer kvalitet og fremdrift i hvert eneste trin.
Kort sagt: Vi gør det nemt at løse det komplekse og vi er med hele vejen.
Derfor har vi udviklet en enkel, men grundig proces, der sikrer, at både kunder og konsulenter får en professionel og tryg oplevelse helt fra første kontakt til opfølgning.
Alt starter med en god dialog.
Vi prioriterer at forstå virksomhedens virkelighed, før vi finder løsningen.
Gennem indledende samtaler og møder sætter vi os ind i kundens forretning, marked og projektbehov fra konkrete opgaver til kultur og kompetencekrav.
Formålet er ikke blot at bemande en rolle, men at tilføre reel merværdi til virksomheden gennem det rette match mellem opgave og konsulent.
Efter mødet udarbejder vi en rammeaftale, der sikrer klare forventninger og et solidt grundlag for samarbejdet.
På baggrund af dialogen definerer vi rollen og de kompetencer, der skal til for at løse opgaven.
Herefter begynder vi at matche, både gennem vores omfattende database og vores stærke netværk af specialister.
Vi går målrettet efter kandidater, der matcher både faglighed og kemi, så virksomheden får præsenteret de bedst egnede profiler.
Når de rette kandidater er fundet, arrangerer vi et præsentationsmøde mellem virksomheden og kandidaterne.
Her vurderes både fagligt match og personlig kemi.
Virksomheden udvælger derefter de profiler, der går videre til en fysisk samtale og sammen sikrer vi, at beslutningen træffes på et solidt og velinformeret grundlag.
Når den rette konsulent er valgt, er vi med hele vejen i opstartsfasen.
Vi sørger for, at alt det praktiske er på plads, så konsulenten kan komme godt i gang og skabe værdi fra dag ét.
Hos Tech-Huset fakturerer vi først efter første måneds arbejde og vores konsulenter aflønnes altid på timebasis.
Derfor er det muligt at skalere op og ned alt efter dit behov for konsulentydelse til opgaven.
Vores samarbejde stopper ikke ved opstarten – tværtimod.
Vi følger løbende op for at sikre, at samarbejdet fungerer, og at både kemi og kompetencer fortsat matcher virksomhedens behov.
Derudover håndterer vi alle administrative og sociale forhold for konsulenten, så kunden kan fokusere på projektet.
Regelmæssige evalueringer hjælper os med at justere og optimere samarbejdet – til gavn for alle parter.
Vores onboardingproces handler ikke bare om at finde den rigtige konsulent men om at skabe et samarbejde, der giver værdi, tryghed og resultater.
Det er sådan, vi sikrer, at projekterne lykkes og relationerne varer.